Reklamacje i zwroty

1) Klient ma prawo zwrócić nieuszkodzony towar bez podawania przyczyny do 14 dni od otrzymania przesyłki lub od dnia odbioru w siedzibie firmy. Koszty wysyłki ponosi Klient.
2) W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Klient musi zgłosić wadę do 30 dni od daty otrzymania przesyłki lub odbioru w siedzibie firmy, na adres mailowy biuro@pintado.pl lub listownie na adres Pintado, ul. Szczecińska 17E, 54-517 Wrocław. Klient odsyła towar na swój koszt, ale w przypadku uznania reklamacji koszty są zwracane. Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź, w przypadku braku odpowiedzi w ciągu 14 dni reklamację uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie.
3) Jeżeli przesyłka dotarła do Klienta uszkodzona, w obecności kuriera powinien zostać spisany protokół szkody z datą i opisem uszkodzeń.

Jeśli przesyłka nie spełnia Waszych oczekiwań, skontaktujcie się z nami. Jesteśmy pewni, że uda nam się rozwiązać problem i będziecie mogli cieszyć się wymarzonym wnętrzem.

×

Koszyk